GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

XBOX ONE :Yusuf mehdi لاین آپ بهتری را نسبت به PS4 ارائه می دهد

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 19 شهريور 1398 | 17:1

XBOX ONE :Yusuf mehdi لاین آپ بهتری را نسبت به PS4 ارائه می دهد

به گفته ی یوسف مهدی ایکس باکس وان line up بهتری را نسبت به رقیب خود یعنی PS4 ارائه می دهد. در کنفرانس جهانی فناوری مهدی گفت:

اگه بخوایم رقابتی صحبت کنیم, تا کنون کنسول ما بسیار بهتر و با ارزش تر است. ما چیزهایی رو بر روی kinect نشان دادیم که در پلتفرم های دیگر یافت نمی شود, این تفاوت بزرگیست. همانطور که قبلا گفتم ما هرچه بتوانیم برای دنیای سرگرمی و بازی انجام می دهیم.  line up بازی های XBOX ONE بهتر از PS4 است. (Major Nelson اخیرا ادعای مشابهی داشته)اگر شما گیمر ها رو به خودتون جذب کنید گیمر ها هم بازی می خرند.اونا برای بهتر شدن آمار شون نمیخرن و اگر شما به بازی های ما نگاه کنید به گفته ی خیلی از کارشناسان این صنعت، Line Up بازی های ما واقعا عالیه.

مهدی گفت:

رقابت بین سونی و مایکروسافت برای صنعت بازیهای ویدئویی و مصرف کنندگان خوب است. من فکر می کنم زمان باورنکردنی برای گیمرها الان است.  چیزی که تا بحال اتفاق نیافتاده رقابت حساس کنسول ما و PS4 در زمان لانچ هست. من فکر می کنم انرژی زیادی به بازار بازی منتقل خواهد شد و توجه خیلی ها به این مساله جلب خواهد شد و قطعا بازار گیم رشد چشمگیری خواهد داشت. بنابراین فکر میکنم زمان خوبیست که یک گیمر شد. ما هم از بیزینسی که در آن هستیم راضی هستیم. شاید بیشتر شما با موضوع رقابت خوب سونی و مایکروسافت موافق باشید اما ادعای Line up بهتر بازی های XBOX ONE کمی افراطی گریست و فقط گیمر ها می توانند راجع به چنین موضوعاتی پس از عرضه این دو کنسول در نوامبر امسال صحبت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.